Sunday 12 January 2014

I'm Back!!~

Assalamualaikum...

Lepas setahun aku biarkan blog aku ni terbiar, aku tekad nak beraktif berblogging...kalau korang perasan, post2 aku yang sebelum ni semua macam tak ade kene mengena dengan hidup aku...sebabnye dulu aku buat blog ni sebab salah satu requirement masa aku Undergrad dulu kene buat blog. 

Aku rasa nak biarkan je post2 tu...buat kenangan gitu...so aku tau lah nanti kewujudan blog ni pun sebab zaman undergrad dulu...*peace*

Lepas tu, banyak plak benda menarik berlaku dalam hidup aku...Macam2!
So aku amek pendekatan nak aktif berblogging sebab nak dokumen kan semua perkara menarik yang berlaku kat aku. ^_^

Apa benda yang menarik berlaku kat aku sepanjang setahun aku mendiamkan diri ni?~..nantikan post2 aku yang seterusnya...bajet macam ada orang baca blog aku kan...~ Argh lantak la :p

Post2 aku sebelum ni semua dalam BI, tapi kali ni aku nak dokumenkan semua dalam BM. Bak kata orang lagi senang nak express kan diri kita dalam bahasa ibunda...ye tak? Bagi aku lah...


 depan Westminster Building...^_^

Korang tengok bangunan tu mesti korang da leh agak aku kat mana kan...ye skang aku kat London..sambung Master...
Aku sambung apa, Uni mana, bila aku datang bla bla aku akan story2 lain entry...ni saja aku bagi teaser..kah3..

Bye~ ^_^




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...