Thursday 16 January 2014

Tukar Menu~ ^_^

Âssalamualaikum...

Akhirnya lepas 3 bulan aku dapat jugak makan makanan yang aku suka...

KARI AYAM!

disebabkan kat sini susah nak cari rempah BABAS ke, ALAGAPPAS ke, so tak adalah plak aku nak masak kari ayam...
kalau ada pun bukan aku reti pun nak masak...tau makan je...tetiba rindu plak kari ayam mak aku... -_-


since arini kelas aku penuh, malas la plak nak masak...so aku beli la kat kampus...5.55 pound! sedap!

nampak tak arrow merah tu, selama ni aku dengar2 je pasal Bhaji...ni la first time aku makan...kat London plak tu...kah3...oh btw aku mix Pakistan...and Bhaji ni one of Pakistani cuisine la...diperbuat daripada onian+cheese! jangan plak mintak resepi dari aku...da aku kata tadi ni first time aku makan!~(^_^)V

Bye~ ^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...